Jordgubbar ;)

19:50:45 2010-06-28

Åkte till hamnen i dag för att träffa henne som Mysan och jag ska sälja jordgubbar åt ;)
vi pratade ett tag om hur vi ska göra och sånt, vi får ganska så bra betalt iaf, så det känns bra. Jag börjar jobba på onsdag och står från 9-3.
Efter det blev det bil till stallet och red ut på Willow ;) hon va ganska trött från igår så tog det ganska så lugnt, men det slutade med en 2 timmars sväng xD Mysigt var det iaf ;)
Tänkte berätta lite om Willow. Willow är en connemara/fullblod på snart 15 år. Jag har ridit henne i snart 2 år. När jag började rida henne så var hon helt hopplös, orkade inget,  men nu klarar vi nästan allt tillsammans. Hon är ganska seg för det mesta men hon kan hon med när hon får lust ;) både hon och jag har lärt oss jätte mycket sen jag började rida henne. vi har inte tävlat än, men jag tror att vi ska börja komma igång snart, jag får ju bara tävla ponny i 2 år till. men eftersom jag känner Willow väldigt bra vid det här laget så är det nog det som håller mig tillbaka. Men utöver tävlingar så är hon det bästa som finns! ♥Jag och min Willow

Jag och min Willow♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback