Sol sol och mera sol

18:05:20 2010-06-29
Så himla varmt i dag :O Har varit på Marieberg hela dagen o har hållit på att dö av värmen!
Åkte till Hallsberg vid halv 11 och skulle hämta våra pass, kom till Örebro vid 12 sen gick vi där till 4 halv 5. Jag hittade en Bekini, ett linne, en mjukiströja, ett par skor, 3 ramar och massa toffsar ;)
Blev inge stall i dag för jag har så himla ont i magen -.- En sak som gör att det inte är så kul att vara tjej säger jag bara xD
Har börjat tänka på vad jag ska ha med mig till Danmark när vi åker på Lördag. Det blir ju endel kan jag säga xD
Ska bli kul att åka någonstans, vi ska vara där i en vecka med Sara och hennes familj. Vi åker nog också över till Tyskland ;) Vi ska bo i ett stort hus med 15 meter till havet och huset har också pool i närheten ;) det som är lite jobbigt är bara att man inte får ta med djur över gränsen om dom inte har suttit i karantän och ska sen göra det när man kommer hem också...
Men hoppas Caesar klarar sig en vecka utan oss ;)
Nu sitter jag här och väntar på Mysan som ska komma när hon har varit i stallet. Blir väl en massa prat som vanligt antar jag ;) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback