Ganska skön dag

19:23:44 2010-11-17
Nu är det äntligen kväll efter en ganska skön dag :)
Dagen började med tema. Jag och Lovisa gjorde färdigt det sista och sen tog vi det bara lugnt ;) Sen var det dags för kör! :) Några 2or och 3or var med för att öva på lucia sångerna. Det är väldigt många stämmot man ska få in men det kommer bli skit bra när vi sätter allt! Efter det var den ensamble och det gick riktigt bra! Jag sjöng högt och tog i! Jg hoppas att jag ska våga göra det på lunchkonsären i morgon också xD Efter det åt vi snabbt innan jag och Mysan skulle ha våran sånglektion. Det gick väldigt bra faktiskt! Jag har bestämmt mig för att jag ska vara med på lunchkonsären nästa onsdag! Och sjunga själv! Jag kände att jag måste göra det någongång och jag tycker om låten jag sjunger så varför inte? men jag kommer vara jäkligt nervös! Efter det hade vi idrott. Dom andra skulle dansa så jag fick gå till gymmet och träna lite :) Det känns ganska bra efteråt kan jag säga :) Sen var det bara att sätta sig på bussen och åka mot stallet. Jag hämtade in Willow och red ut en sväng i mörkret. Det var riktigt läskigt! Willow kollade på något rakt in i skogen och hon är inte en sån som blir rädd för saker. Så ridturen blev inte så lång med tanke på att jag är väldigt mörkrädd också xD Sen stressade jag och Fia till bussen. jag fixade i ordning inne åt Willow i dag för hästarna ska få börja gå in nu. Så jag gav henne hö och havre. Jag gav Fabbe och bella samma för att dom skulle stå inne i stallet tillsammans. Dom sndra ska stå ute i uteboxarna. Eftersom alla dom var inne så fixade jag till alla tre :) Sen när Fia och jag väl hade kommit till bussen fick vi stå och vänta ett tag fast vi hade gått jätte sent. Så nu är jag hemma och nyduschad ;) Jag kom hem vid ca halv 7 och jag är helt slut efter den här dagen XD fast jag sov väldigt bra i natt xD 

Jag älskar verkligen låten Collide som jag la ut på bloggen här om dagen! Jag kan inte få nog av den xD men nu tänkte jag lägga ut en ny låt ;)



Nu ska jag gå ner och äta :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback