Glad!

18:00:14 2010-11-10
Dagen visade sig bli helt okej iallafall. När jag hade inså så skulle Sofia, min sånglärare, spela till låten som jag valde. Bless the broken road. Mitt i låten slutar hon spela och tar tag i min arm och säger: Du sjunger jätte bra! Du är jätte duktig! Den här låten var helt rätt för dig! Det vat väldigt kul att höra henne säga det!
Senare på eftermiddagen hade vi idrott. Det var badminton. Och gissa vem som kunde vara med på allt?! Jo jag! fast jag sprang inte och så men jag var iallafall med på allt!
Sjukgymnasten ringde äntligen idag, jag ska dit på torsdag klockan 8. Superskönt! Så då ska jag sätta igång med träning för knäna! Så att dom kan bli bra någongång xD jag är så trött på dom! nej nu får jag inte gå in på något tråkigt för då kanske mitt  braiga humör försvinner xD
Nu ska jag forsätta med att lyssna på musik som vanligt ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback