God morgon

10:17:44 2010-11-01
Klockan ringde i morse vid kvart i 7 så att jag skulle kunna gå upp och hålla koll på Caesar när byggarna kommer. men nu är klockan 10 och det är fortfarande inga byggare här -.- när jag hade varit uppe ett tag så gick jag och hämtade Musse så att han inte skulle väcka Johan, så hela morgonen har jag haft fullt upp med att hålla koll på honom xD Han åär så himla busig med helt plötsligt så har han krachlandat och sover som en stock xD igår var det hubertusjakt. väldigt roligt och underbar ponny! Willow skötte sig suveränt! Väldigt trevligt folk också! :) 
Idag ska jag ta Julia och Louise till stallet. Dom har aldrig varit i ett stall så dom ska få följa med mig och kolla ;) Sen ska jag bara hem och inte göra något alls. Väldigt skönt beroende på tiden jag fick upp i dag xD 




Puss♥

» Anna

Kul att du kunde komma på hubertusen ! :)

2010-11-02 // 11:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback