Halt!

08:45:53 2010-11-10
Sitter i skolan nu, igen... Vi har det där temat igen, men som tur är så slutar vi om 10 min ;) Sen har vi kör! Det är därimot superkul!
I morse när jag åkte med bussen till skolan så kom vi inte upp för en backe för att det var så halt så bussen halkade in i en snödriva. Så alla fick snällt hoppa av och ta nästa buss. Sen när vi gick av bussen i hallsberg så var det en kille som hakade omkull. Det såg skit kul ut! Det var ingen mjuk landning heller men jag kunde inte hålla mig för skratt xD
Idag ska jag också åka hem efter skolan så får vi se om jag åker till stallet i morgon ;P
Nu ska jag kila bort till skåpen och lägga undan mina grejor ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback