Hemma

15:32:15 2010-11-24
Åkte till skolan i morse med världens magont, så efter svenskan åkte jag hem. Så dagen har jag spenderat framför tvn ;) Till nästa vecka är det skit mycket att göra i skolan! Det är naturkunskapsprov, ekonomiprov, svenska redovisning, engelska redovisning, engelska  boken ska in, vi ska skriva en analys till insån! det är skit mycket som ska göras och jag har så himla lite tid till det! men jag måste få det att funka! Jag bara måste!

Vi fick den rättvända bänken till köket i dag! En byggare håller på med att sätta dit den där nere nu :) Det känns lite skönt att vi börjar komma någonstans igen :) Snart ska dom börja lägga golv i tvättstugan och sen ska vi tapetsera och måla, sen är det inte mycket kvar :) Känns lite skönt :)

Nu ska jag börja på analysen :)

Puss♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback