Inget att göra

14:57:52 2010-11-03
jag hittar absolut inget om 60-talet så jag ska be någon om hjälp istället när det kommer hem någon xD Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra xD Lilla Musse ligger fortfarande i mitt knä och drömmer som en tok. Såhär länge brukar han inte sova men det är lite skönt med lite lugn ;) Jag har ingen aning om vad jaa ska blogga om men jag kommer väl på något ;)  Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska sjung på insån på onsdag. Skulle vara väldigt skönt med lite hjälp xD Jag har gjort en lång lista med sen är ju det svåra att välja bara en! det är som tur är en vecka kvar.
Jag hoppas att mamma och ajg kan åka till Hööks snart så att jag kan köpa ett vinter täcke till willow! Det är skönt att ha ett hemma. istället för att nu skriva ett inlägg on precis ingenting så ska jag kolla lite på hööks hemsida ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback