Körigt!

20:26:54 2010-11-23
Klockan ringde vid halv sex som vanligt i morse. jag gjorde mig i ordning för skolan och satte mig i bilen så körde mamma mig till bussen. När jag väl hade kommit till skolan så hade vi gehörsoch musik lära. Men det blev kör istället och vi fick öva på lucia sångerna. Daniel var våran sånglärare, vilket var ganska kul kan jag säga xD Efter det var det dags för svenska. när vi hade satt oss fick alla varsin lapp som det stod ett ord på. Det ordet skulle man prata om inför klassen i en minut så att vi fick öva på att redovisa inför klassen lite mera avslappnat. Det blev ganska kul sen iallafall:) Sen var det historia. En väldigt lång lektion! Läraren stod och pratade i 1 timme och 20 min! jag var nära på att somna flera gånger! Sen var det äntligen lunch. Efter det var det samhällskunskap. Där får vi öva massor inför provet på tisdag! Det är skit mycket vi ska kunna och vi fick reda på vad igår! Nästa vecka kommer inte bli rolig! Det är massor i skolan och jag måste också hinna med willow. Som topp på det har jag världens mensverk för att göra saken bättre -.- men nästa onsdag är jag ledig som tur är! Det känns lite skönt! Veckan efter det är det dags för estetveckorna att börja :) 2 veckor med bara musik!

I morgon är det inså lunchkonsär! jag är redan skit nervös! Men ajg ska gå upp där och göra mitt bästa och hoppas att ingen skrattar ;)

Nu ska jag gå och göra i ordning det sista inför i morgon och sen ska jag hoppa i säng :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback