Morbyn

17:22:25 2010-11-06
Just nu sitter jag hos farmor och farfar och är helt slut från igår! Jag var på halloween fest till halv 2 typ. Väldigt roligt och träffade väldigt bra personer! Det var väldigt kul att lära känna nya personer! Jag kan knappt fatta att blyga jag vågade åka dit xD Jag är lite stolt faktiskt ;)
I morse gick jag upp vid 9 och gjorde mig i ordning för att åka till farmor och farfar. Mamma och jag började med att åka förbi Örebro och köpte en ny mobil! Så himla skönt att få en ny! Men det kommer nog ta ett tag och komma på hur man ska göra med allt xD När vi kom upp till farmor och farfar så åt vi lite och satt och pratade. Det var faktiskt ganska mysigt! Jag har inte träffat dom på ett tag nu så det var kul att göra det :)
Nu sitter jag och väntar på att min nya mobil ska ladda klart så att jag kan starta den snart xD
Nu får jag äntligen starta mobilen ;D
puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback