Oj... xD

14:06:35 2010-11-21
Gud vad helgen går snabbt när man har kul!

Sara kom i fredags med tåget. Vi hoppade senare på ett tåg som gick till örebro för att gå på bio! Filmen var riktigt bra kan jag säga! Efter det gick vi och satte oss på mcdonalds och tog varisin hamburgare. När vi sitter där så börjar sara as garva. Då var det några killar bakom som gjorde ett kalsongryck på en annan kille så att hans kalsonger gick sönder xD Det var väl synd om honom men skit kul att se xD Vi kom sen hem vid halv 11 någon gångoch satte oss och kollade på film. men ingen av oss orkade vara vaken så efter en halvtimme stängde vi av och sov. På lördagen åkte vi upp till örebro och gick på marieberg. Det var smockat med folk! Alla idoler var där och sjöng så det var väl inte så konstigt xD Vi stod och kollade på när Linda Varg sjöng och då gick Geir precis framför oss xD det var lite fränt ;)  När vi kom hem sen satte vi oss och kollade på några vampire diaries avsnitt. Dom är så himla bra! man kan verkligen inte sluta titta xD Så nu längtar jag tills dom jag inte har sett kommer ut xD Sara har inte alla så det var bara några som vi kollade på ;) Vi ska nog kolla på det sista i dag tror jag :) I morse åkte vi iväg till stallet när vi hade vaknat upp. Jag slängde upp Sara på Willow. Willow var super seg xD Sen när vi kommer tillbaka frågade jag Fia om det hade gått bra att ha med Willow till gröna kortet ridningen. Det hade gått bra förutom att Willow hade kastat av en liten tjej xD Tjejen skulle fatta galopp men det hade inte Willow lust med så då började hon sparka bakut och ungen hamnade på backen xD
Igår kväll var en såndär kväll när jag abra skrattade och skrattade xD Vi låg och pratade innan vi skulle sova och då säger Sara kinesmat och jag börjar as garva xD Vi pratade också massor om vad man förändras i smak när det gäller att kolla på tvn. När man var liten kollade man på artur och sånt och nu är det vampire diaries som gäller, sen sa vi att om typ 10 år kommer vi sitta och prata om nyheterna som vi pratar om vampire diaries nu xD

Nu ska vi snart kila ner och göra lite mat :) 

Puss  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback