Plugg som vanligt...

15:35:31 2010-11-14
Ska snart sätta igång med att plugga och dammsuga (y) När jag vaknade i morse gick hela familjen ner för att fira pappa på fars dag. När han hade fått presenter så började jag göra mig i ordning för stallet. När jag hade borstat willow så gick vi ut på stallplanen for att hoppa upp. Idag red jag dressyr på grusvägen ;)  Gick ganska hyfsat faktiskt så jag ska nog rida där i morgon också :)
På fredag kmr Sara till mig! Vi ska gå på bio och gå lite på stan,  sen får hon följa med mig till stallet ;) Jag ska börja köra in Willow så jag ska nog tömköra henne på lördag tror jag :) jag har gjort det en gång innan och det funkar super så det kommer nog gå jätte bra att köra in henne :) det är lite kul för henne också att göra något annorluna :)
Jag känner nu att jag måste ha starkare glas i mina glasögon för jag ser som en kratta xD Så jag har bett mamma ringa till optikern xD
I torsdags hade jag utvecklings samtal och då står det att jag får ig i idrott! jag har läkarintyg! och i det står det att jag inte ska vara med överhuvudtaget men jag är med iallafall! Så jag var så jäkla förbannad så jag började gråta med jag hoppas att hon fattade då att det är på allvar!

Nu ska jag börja med läxorna -.-

Puss♥


» Anna

Vem har ni i idrott ? o:

2010-12-05 // 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback