Plugg

13:17:38 2010-11-08
Sitter just nu i biblioteket och har tema ;) jag och Lovisa håller på att göra en idéskiss om vad vi ska göra och båda två sitter som stora frågetecken xD Men vi får hoppas att vi kommer på hur man sak göra annars lär det bli en lång dag i morgon xD Vi har nämligen heldag med tema i morgon -.- jippi. Så vi ska sitta och skriva om Kiev hela dagen -.- Efter skolan ska jag åka till stallet och rida Willow en sväng i skogen. Sen ska ajg åka hem och kasta mig i duschen så att jag kan börja med läxor så snart som möjligt. Det är massor som ska in den här veckan so är ganska stora grejor som jag inte visste om eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan -.- så det blir ganska tajt, men om jag börjar när jag har kommit hem så ska det nog gå bra! och jag måste lägga mig gansak skapligt ikväll eftersom jag gick och la mig senare igår. Det kommer bli super stressigt xD Så jag hoppas på att kunna hinna med en ganska tidig buss hem ikväll!
Nu ska vi fortsätta med idéskissen.
puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback