Så himla tråkigt!

08:41:51 2010-11-16
Asså det finns inte ett skit att göra här! jag har sutit här i en halvtimme! Jag ska sitta här tills klockan 3! Det är så himla lång tid kvar! Så jag bloggar lite till ;)
På fredag kommer Sara till mig! Jag har inte träffat henne sen i sommras ;O Det är verkligen dags nu! När hon kommer ska vi åka tåg upp till örebro och gå på bio :) Det blir harry Potter och dödsrelikerna del 1 :) Vi får se om vi äter något också eller om vi bara ska gå och kolla i affärer innan filmen börjar kvart över 6 :) Efter att filmen ahr slutat så ska vi vänta på att mamma ska komma och hämta oss. På lördagen måste vi åka till stallet och då hade jag tänkt tömköra eller rida dressyr. Sen får vi se om vi måste hjälpa till på barnridningen. På kvällen är jag nästan helt säker på att vi ska kolla på Vampire diaries sesong 2!! Längtar kan jag säga!! På söndagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, om vi ska åka till stallet en snabbis eller om vi ska hitta på något annat. Sen vid 7 så ska Sara åka hem med tåg. Så då ska jag bara hem och sova ;) Det kanska inte var så intressant och läsa om men det var i alla fall nåt ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback