Snö!

14:43:01 2010-11-09
Nu är skoldagen snart slut och det är jag med. Jag gick och la mig mycket senare äb vad jag hade tänkt igår så att jag skulle hinna färdigt med alla läxor. men jag blev färdig och stupade sen på min kudde och somnade.
idag har vi haft tema dag hela dagen och det är ju såå kul. Började klockan 8 och håller fortfarande på med det (y) Slutar om 20 minuter som tur är! Då ska jag hem och bara slappa! jag ska nog vara med Linnea också! Det var ett tag sen kan man säga!
Och jag är så tacksam för att mamma tvingade mig att köpa jackan som jag köpte! Den är så himla skön! det är skönt att ha en jacka som man slipper frysa i! Så ett väldigt stort tack! För nu snöar det som bara denn och det är svin kallt ute så då är det jätte skönt att ha den!
Igår när ajg kom hem efter stallet så skulle jag duscha. vi har fått en provosorisk vattentank så länge innan vi ska sätta in den nya och den var ju inte så jätte stor. Så när jag går in i duschen så vrider jag på varm vattnet så mycket det går. Men inte hjälpte det! Det blev en väldigt snabb och kall dusch kan jag säga! Man var ju itne trött efter! xD Väldigt väldigt pigg blev men! xD
Nu ska jag fortsätta ned att skriva om Kiev ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback