Tema...

08:22:19 2010-11-16
Sitter just nu i Samhällsverkstaden och ska nog sitta här nästan hela dagen också. Klassen har tema dag i dag igen -.- Jag är klart med allt så jag får väl sitta och göra ingenting hela dagen. Kul -.- Jag har redan övar tre gånger på att redovisa och jag kan inte visa lärarna hur vi ska redovisa för Lovisa är sjuk -.- Så det lär bli en väldigt rolig dag. Men det är bara att se glad ut och låtsas jobba på ;)
Jag ska prata med min historialärare sen om medeltiden. Vi hade en disskusion om medeltiden men jag sa inte så mycket som vanligt så vi skulle ta det själva när jag vågar säga mer :) Vilket jag tycker var väldigt bra :) Så jag hoppas att jag kommer ihåg mycket så att jag inte blir tyst iallafall xD
I eftermiddag ska jag ta bussen ut till stallet och tömköra Willow :) Så nu ska vi komma igång med att köra in henne :) Det ska bli kul med något nytt :) Efter det ska jag nog åka hem med bussen och ta det lugnt :) Jag har sovit skit dåligt i natt så jag är super trött xD Så snacka om att jag längtar efter min säng just nu xD

Nu ska jag forstsätta göra inget alls ;)

Puss♥


» Anna

Fin bild ! :D

2010-11-16 // 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback