;*

14:03:41 2010-11-03
Tänk om vi var gjorda för varandra
Födda till att bli bästa vänner
Jag vill stanna här
I denna stund med dig
Om och om igen

Jag har just nu världens sötaste kattunge i knät! Han försöker få hela min uppmärksamhet så det går ju inte så jätte snabbt att skriva xD Han har sovit på mitt rum i natt så jag har inte sått så mycket sömn xD Han började med att väcka mig vid 5 och sen kunde jag inte somna om. men tillslut lyckades jag och sov till halv 10 ;) idag blir en hemma dag, jag måste vara hundvakt och städa och fixa klart lite läxor. Inte så jätte rolig sysselsättning men sånt måste göras det med. Jag blir hemma själv till kl 5 eller nåt i dag och det är ganska skönt ;) Det är inte så ofta jag får vara ensam hemma längre, det kan ju också bero på att jag nästan alltid är i stallet när ingen är hemma xD
Nu ska jag börja med att skriva om 60-talet ;)

Puss♥


» Anna

Aw, jag vill också ha en kattunge ! :D

2010-11-03 // 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback