Det finns såna som hör hemma här och vissa som hör hemma på varmare ställen längre ner...

18:09:50 2010-09-27

Jävla pucko...

Jag har börjat fundera på om jag ska ta bort bloggen. Vet verkligen inte hur jag ska göra. Skulle vara kul att veta det för omväxlighetens skull..
Är verkligen på piss dåligt humör just nu! Finns ju dom som bara kan dra åt helvete!
Sen finns det ju dom som verkligen är hur snälla som helst och borde stanna kvar här uppe! ♥
Men livet går vidare och nu har jag jätte bra kompisar och ett super bra liv! Förutom humör svängningarna den här tiden på månaden då men dom går ju över. Finns endel jag vill diskutera med min mage också men det får alvedonen ta hand om ;)

Min underbara lilla ponny plutt finns ju också. Här om dagen när jag skulle hämta henne i hagen så låg hon ner så jag satte mig hos henne och gosade en stund. Efter ett tag så skulle jag ge henne en kram och böjer mig runt hennes hals. När jag ahr armarna sunt henne så känner jag att hon lägger sitt huvud på mina axlar som att hon kramade tillbaka. Sen känner jag att hennes huvud blir tyngre och tyngre så hon är nära på att somna. Jätte mysigt! Såna saker får en att må så himla bra! ♥

Nej nu ska jag skita i det här och fundera på om jag ska lägga ner bloggen.

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback