Fan...

18:53:20 2010-09-21

För några dagar sen så satt jag i soffan med böjda ben. När jag skulle sträcka ut mitt högra knä så tog det stopp. Jag försökte göra så att jag kunde få ut det rakt igen. Då sa det pang i knät, det var ingen liten smäll heller, och sen gjorde det skit ont. Så nu har både vänster och höger knäna börjast låsa sig. Så mamma ska ringa till min sjukgymnast så att han kan kolla dom. jag hoppas att det inte är så allvarligt!
Jag fick övningar som jag skulle göra när jag var där senast, Jag gör dom men ändå blir det inte bättre. Och om knäna började låda sig eller om jag skulle få ondare skulle vi ringa och nu låser dom sig och jag har ont i dom nästan hela tiden :S Hoppas det inte är något allvarligt!
Jag har inte sprungit på mer än ett halvår. Det känns inte så jätte kul heller. Jag vill kunna springa! Jag vill kunna sätta mig på knä i flera minuter utan att det ska göra super ont när jag reser mig. jag vill kunna rida Willow ett hårt pass utan att jag får ont när jag hoppar av. Jag vill att allt ska vara som vanligt! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback