Förkyld!

19:10:18 2010-09-07
Vaknade en halvtimme innan klockan ringde i morse och kunde inte somna om -.- Gick upp och gjorde mig i ordning till skolan och gick sen mot bussen i det kalla vädret! På skolan sen började vi med Gehörslära för att sen gå bort till aulan och ta estet foto. Sen har dagen bara flytit på som vanligt fast med ett ''prov'' på slutet i samhällskunskap -.- jag svarade på allt men gissade också på det mesta xD Aja vi fick göra om det om vi inte fick godkännt ;) Sen sprang Mysan och jag nästan till bussen för att hinna med den tidiga. Hoppade av vid stallet och hämtade min lilla putte i hagen. Red ut en sväng i dag. 1 timme eller nåt. Hon va skit pigg! Men jätte härligt! Vi tog en galopp på ett gärde och man kände verkligen hur hon la ner glädje i varje språng! Så såna dagar, även fast hon inte gör precis som jag säger, så vet jag att jag hör hemma på hästryggen! Har alltid gjort och kommer alltid att göra!
Innan vi skulle rida så skulle jag öva buga med Willow. När hon skulle få godisen så fick hon tag i mitt sinn på handen...och röck :S Inte skönt kan jag säga! men det är sånt man får leva med ;)
Håller också på att bli sjuk så jag känner mig jätte hängig, men jag åker till skolan med ett leende iallfall ;)
I morgon ska vi ha estet dag för att lära känna varandra. Ska bli kul men får se hur mycket jag orkar. Så det blir mjukisbyxor till skolan i morgon (Y) känner sig verkligen jätte fräsch när man kommer i sånt till skolan, men det är skönt när man måste kunna skita ner sig utan att förstöra jeansen ;) Sen blir det stallet, ska nog ta en till sväng i skogen eftersom jag inte orkar så mycket just nu xD Nästa fredag hoppas jag på att det ska bli dressyr träning ;D Ska bli kul, sist vi tränade för Anna gick det skit, men nu har hon kommit jätte långt så nu ska vi ta revansch! Jag ska ta och anmäla mig till KM i morgon också :D
Nu ska jag hoppa in i duschen för nu fryser jag xD
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback