I'll be...

13:09:00 2010-09-08

Blev en dag hemme i dag iallafall. jag gick först upp som vanligt och gjorde mig i ordning till skolan. Åkte till och med dit med bussen. Men när jag väl var framme så kännde jag att jag inte skulle orka hela dagen. Så jag satte mig på en buss hem igen xD När jag kom hem så gick jag och la mig för att försöka sova lite. Men en kvart efter att jag la mig så ringde farfar. När jag hade pratat färdigt med honom så försökte jag sova igen men då ringde någon gubbe som frågade om jag var mamma. Han fick mammas nummer så att han kunde ring till henne som han skulle ha gjort från början. Sen försökte jag sova igen men då gick det inte så jag la mig och kollade på film istället. Nu har jag lyckats släpa mig upp ur sängen och satt mig vid datorn iallafall. Får se om jag går ner och kollar på tv eller nåt sen. Det är precis det jag orkar göra just nu xD
Det känns väldigt bra att jag inte har något att plugga på resten av den här veckan ;D Det är bara redovisningen i historian som vi ska göra i morgon men det är lite svårt att sitta och plugga till. Så det blir en lugn dag framför tvn ;)
Blir inge stall i dag. Jag har bett Fia rida Willow i dag och jag hoppas att hon har tid med det :) Men jag hoppas att jag mår så bra så att jag orkar i morgon. Det är aldrig kul att vara sjuk!
Nej nu ska jag fortsätta att göra det jag brukar...lyssna på musik ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback