KM och hårdträning

19:50:33 2010-09-05
Det fick bli en dag hemma i dag även fast jag gärna ville rida min lilla ponny plutt. Jag har känt mig jätte hängig hela dagen så jag kommer väl bli sjuk snart (Y) Det förklarar också mitt humör dom senaste två dagarna. Men men, det går ju över som tur är :)
Dagen spendearde jag framför johans dator, men musik i öronen. Jag satt där från 11 till 3 eller nåt xD Men så galen i musik som jag är gjorde det inte så jätte mycket ;) Frammåt halv 5 gick jag ner och satte mig framför tvn för att vänta på att min faster, Maggan,  skulle komma och gratta Johan som fyllde i fredags! Jag kan inte fatta att han blir 14! Det var ju inte länge sen jag var 14! Men det är bara att vänja sig antar jag ;)
Så nu har vi suttit och pratat och fikat i någon timme. Det var ett tag sen jag träffade någon ur släkten. I helgen ska jag nog träffa alla på pappas sida iallafall för då fyller farfar 85 år! 
Det blir en tidig kväll för mig i kväll så att jag ska orka gå upp till skolan i morgon. Men det ska nog gå bra nu när jag kan karka halstabletterna som mamma köpte åt mig förut! Väldigt skönt att ha!
Den 26 ska jag vara med på KM i Askersunds byn. Blir till att träna hårt innan! Willow och jag ska också träna för Anna innan. Så håll tummarna för att allt kommer gå bra :)
Nu ska jag gå tillbaka till vardagsrummet och prata lite innan Maggan ska åka.



Jag och Willow från pay&rid den 13 mars! Man kan säga att det han hänt endel sen dess!♥

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback