LOV!

16:38:35 2010-09-22
Tell me that we belong together
You're my survival, you're my living proof
My love is alive, and not dead

Nu är det äntligen lov! Så himla skönt!
Åkte hem från skolan i dag för jag fick svin ont i magen :S När jag sätter mig på bussen så sitter det en tant på andra sidan och kollar i en tidning. När jag har sutit där ett tag så ser jag att hon börjar prata med sig själv xD Hon satt så hela vägen hem xD
Idag så har vi haft estet nästan hela dagen. först en lektion i svenska bara xD Sen blev det körsång och ensamble. Efter det så var det inso (privatlektion). Vi fick veta i dag att vi snart ska börja med lunch konsärerna :S Får se hur det kommer gå eftersom jag var så himla nervös när vi bara skulle spela upp inför klassen xD Men det är sånt jag får öva på (y) Fick en ny låt att öva på till inson som heter your song med Elton John ;) Har inte hört den förut men det är bara att lära sig (a) den var fin iallafall ;)
I morgon ska jag börja rota igenom Mysans saker eftersom hon numera är storhäst ryttare ;) jag skulle få kolla igenom sakerna om jag ville ha något, väldigt snällt, hon kunde ju lixom lika gärna sälja dom på en gång xD Men hon får pengar för det jag vill ha också såklart ;) Häst grejer är ju inte precis gratis xD
Så i morgon, dagen jag hade tänkt ta ledigt från stallet, åker jag till stallet och rider Willow eftersom jag inte rider henne i dag. Hon får inte stå mer än en gång den här veckan eftersom det är km på söndag ;) Så det är bara att trän, träna och träna ännu mer ;) Men i morgon tar vi faktiskt en paus från dressyren och rider ut för alla dagar kan ju inte bli på banan ;o det blir ju bara jobbigt för både henne och mig. Hon kan ju också få träningsverk! Så jag brukar sikta på att rida dressyr ca 3-4 ggr på en vecka och sen göra andra saker dom andra dagarna ;) Hon måste ju också få lite kul. Tänk er själva om det var någon som red på er som bara ville att ni skulle gå på banan trots träningsverken ;o inte kul! Dom har dessutom 4 ben att få ont i! Eftersom Willow inte är något jätte stort fan av dressyr heller så får vi ta det lite i våran tackt ;)
Nu ska jag nog ta och kolla på någon film ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback