Musik Nörd!

19:05:44 2010-09-08
Kanske blir hemma i morgon också -.- mår verkligen skit! hoppas på att bli bättre snart iallfall.
har sutit och lyssnat på musik nu nästan hela dagen, och jag har absolut inget att göra. Men som den lilla musik nörden jag är har jag bara lyssnat och lyssnat på musik! Endel låtar har jag till och med lyssnat på om och om igen xD en låt som jag verkligen har lyssnat på i dag är wish you were here! Den är väldigt bra som man gillar lite lugnare låtar! hat också lyssnat väldigt mycket på en ny låt som jag hittade igår, I'll be! Så nu kan jag nästan hela texten till låten, och jag har bara lyssnat på den i dag xD
När jag va nere och skulle göra kaffe  åt mamma och pappa förut så skulle jag ta fram kaffe pulvret. Jag öppnade skåpet och tod ut en burk och öppnade locket. när jag kollade ner fick jag se att det var oboy'en xD tur att jag såg det annars hade det nog blivit ett ganska sött kaffe xD
Nu ska jag släpa mig neråt och sätta mig framför tvn!
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback