Mysans dator

18:22:50 2010-09-03
Sitter här med Mysans dator i knät och väntar på att hon ska bli färdig i duschen. I kväll blir det massor med godis och film! Ska nog kolla på the last song. Den är så himla bra! det blir säkert någon mer film också. :)
Skolan i dag som vanligt. Var med på idrotten i dag. Eftersom jag inte kan springa och sånt så fick jag gå en runda och sen göra massa sittupps tills lektionen var klar. Vi hade tema efter men vi som skulle med Askersunds bussen fick gå tidigare för att hinna med den. Stressigt som fan, men vi hann innan bussen åkte ;)
Hoppade av vid stallet sen för att rida min lilla älskling. Blev barbacka dressyr i dag. Gick väldigt bra tycker jag ! Hon har blivit mycket mer rörlig i vänster sidan nu, så det är skönt. Sen åkte jag och Mysan hem när pappa kom och hämtade oss :) väl hemma så åkte vi ner till stan och köpte godis till i kväll. Det blev ju inte lite kan jag säga men ibland måste man få äta sånt också :) Jag har blivit mycket bättre på att inte äta godis nu så jag känner mig inte sugen längre xD men i dag får jag vara sugen (Y)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, för Mysan är färdig.

Hittade en bild på Mysans dator på mig och henne i somras vid fågelsjön ;)



puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback