Ny mobil!

18:19:18 2010-09-11
Sitter nu hos farmor och farfar och säger hej då till deras främmande. Har firat farfar hela dagen eftersom han fyller 85 i dag. En av dom som är här har inte jag sett på flera år! Hon kände inte igen mig först så det var nog väldigt länge sen jag träffade henne. Jag kom på först nu vem hon var efter att ha suttit och funderat på det väldigt länge. Jag lekte med hennes Barnbarn när jag var 5 år eller nåt ;)
Åkte hemmifrån vid 10 i morse med mig bakom ratten. jag körde faktiskt hela vägen ;) 15 mil! Ganska stolt faktiskt :) Men jag får nog inte köra hem eftersom det hinner bli mörkt innan för vi ska nog inte hem än på ett tag.
I morgon ska jag äntligen åka till stallet! Jag har ju inte varit där sen i tisdags! Så jag ska rida ut på en liten sväng i skogen med henne. Har saknat henne så himla mycket!
Jag har hittat en mobil som jag ska köpa! Äntligen säger jag bara! Det är så svårt att hitta just en som man tycker om xD Så nu har jag 500 kronor kvar till en ny mobil! jag fick 100 kronor av Maggan och Gert (faster och farbror) förut! Jätte snällt! Det blev mobilen HTC Smart. Så jag hoppas att den är bra! Så nu är det bara att börja spara ännu mera ;) Blir nog jätte bra när jag äntligen har köpt den och sånt ;)
I dag är nog första feber fira dagen sen i onsdags! Väldigt skönt! men jag hostar fortfarande väldigt mycket men det är sånt som går över ;) Nu ska jag resa på mig och säga hej då till alla ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback