Skoldagen

17:29:01 2010-09-17
Har precis kommit hem från stallet och sitter nu i köket.
Det var verkligen skitsvårt att gå upp i morse. Det var väldigt länge sen jag var så trött xD Första lektionen vi hade var naturkunskap. När våran lärare började prata så kände jag hur mina ögonlock blev tunga. Jag var nära på att somna sen flera gånger! Efter det hade vi Matte (tror jag) Fattade som vanligt inte så jätte mycket -.- Sen var det englska (om det inte var tvärt om xD ) Fattade som vanligt mycket ;) Haha. Mamma skulle förhöra mig på engelska glosorna jag hade tills i dag som jag hade glömmt bort. Efter typ 3 gånger jag hade skrivit dom så kunde jag stava dom ;) Skönt! Sen var det äntligen lunch! Var verkligen jätte hungrig vid det laget! Sen så hade vi idrott och som vanligt så fick jag gå på promenad. Efter det var det brandinformation -.- Sen bar det av till stallet med bussen för att ta in min lilla putte ;) Red först ut en sväng i skogen och sen gick vi in på banan i ett försök om att få henne att gå lite fint. När vi hade kommit in så började vi jobba. Och fy fan va bra hon gick!!!! Jag blev skit glad! Så nu kommer jag nog vara på bra humör resten av kvällen ;) I kväll blir det som vanligt idol och dusch. Sen ska jag sova tidigt för jag är skit trött! Ska bli väldigt skönt!
Nu ska jag prata lite med mamma och pappa ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback