The beginning of everything

13:44:35 2010-09-09
Vaknada vid 10 i dag och gick upp och satte mog framför tv'n. Fick vara hemma i dag med, men jag får se hur jag gör i morgon! Jag vill faktiskt till skolan och inte minst till stallet! jag red Willow i tisdags och sen har jag inte varit hos henne på hela veckan :/ Bella skulle nog rida Willow åt mig i dag så att hon inte behöver stå så  himla mycket. Gick och la mig vid 10 igår efter att jag hade kollat klart på idol. Men jag släckte inte förens halv 11. Låg och smsade massor innan X)
Jag kollade på massor av mobiler igår, om jag inte skrev det X) jag hittade 3 stycken som verklade bra så nu är det bara att börja samla! Jag ska också hålla tummarna för att jag får en egen dator i julklapp! jag behöver verkligen ha en egen nu till skolan och allt! Den som jag oftast använder nu har så himla lite minne kvar så man kan knappt göra något alls på den! Det är inte så jätte roligt! Så jag hoppas att jag kan få en egen som inte har så lite minne kvar (A) 
Nu har jag börjat lyssna på musik igen...såklart ;) Jag får inte nog av det asså xD
Annelie kom och hämtade Caesar förut för att gå på en långpromenad. Ganska skönt så slipper jag tänka på det eftersom att jag inte mår bra :) Så Just nu är det bara jag och Ronja hemma, men hon kommer nog komma snart och vilja gå ut hon med xD
Mamma och Pappa var i Örebro igår och kollade på golv till nedervåningen och badrum och lite sånt. Dom hittade golv till hela nedervåningen som dom ska köpa. Så nu drar allt igång :) Kommer bli väldigt rörigt ett tag, men det kommer bli super bra sen! Pappa har också ritat ett kök som vi ska ha! Super snyggt! Längtar tills allt blir färdigt!
Nu ska jag fortsätta med mitt musik nördande ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback