4 år!

13:05:00 2010-09-10
Ååh! fick vara hemma i dag igen -.- Så varken skola eller stall idag igen. Känns inte sådär jätte kul precis! Så som vanligt så ska jag spendera dagen hemma vid tv'n och datorn
Bellared Willow igår vilket känns väldigt bra så att hon inte får stå jätte mycket iallafall. Hoppas hon hinner ta henne i dag med! Pratade nyss med Madde så att hon vet att jag lever eftersom jag inte har varit i stallet sen i tisdags xD Men snacka om att jag saknar min lilla ponny nu! Måste verkligen åka till henne på söndag! I morgon ska vi åka till Farmor och Farfar för farfar fyller 85! Så då kommer släkten och grattar honom och sånt. Jag håller tummarna för att jag får köra upp dit ;) Det är ganska långt så får se om ajg orkar köra hela vägen eftersom jag bara har kört i typ 4 månader och inte kört så jätte mycket under den tiden. Men det går ändå ganska bra ;)
Nej nu vill jag vara frisk asså! Det är så tråkigt att bara vara hemma och sitta och glo! Finns ju absolut inget att göra! -.-
Idag får vi gratta Caesar som fyller 4 år! Det har gått så himla snabbt! Vi köpte honom när han var 4 månader!  Jag orkade till och med bära honom, och då var jag ändå bara 12 år ! Jag kan ha varit 11 också jag håller inte reda på sånt xD Jag var inte så jätte gammal iallafall xD
Nu ska jag hitta på något annat att göra ;)
Puss♥




Caesar och jag för 2,5 år sen tror jag ;)
 
caesar ett halvår ungefär

Älskar vatten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback