;*

15:30:31 2010-09-12
Har precis kommit hem från stallet. Red lite dressyr på älsklingen! Gick inte så jätte bra men hon har inte blivit så mycket riden den här veckan. Bella har ridit henne några dagar bara, sen har hon stått resten. Tack för hjälpen bella! :) Jag är skit trött nu efter att jag har ridit så det märks att jag fortfarande är lite sjuk!
Min granne var med till stallet i dag. Hon red när hon var yngre så hon ville gärna följa med och kolla när jag red. Så hon sa att någon gång skulle vi åka och kolla på någon träning när andra rider ;)
Nu resten av dagen ska jag nog bara ta det lungt. Det är konstigt egentligen vad slut man kan bli när man bara har varit sjuk i några dagar. Det är nästan läskigt ibland!
Tänkte lägga in en blid på mobilen jag vill köpa. Sen ska jag gå och sätta mig framför tv'n ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback