Snart smäller det

18:15:12 2010-09-21
Nu var det ett tag sen jag bloggade sist. Jag har bara inte orkat gå och sätta mig vid datorn xD Lite lat jag vet, men jag har faktiskt hafr fullt upp med annat ;)
I dag blev en väldigt seg dag kan jag säga! var skit trött i morse när jag gick upp ur min varma säng som bara ropade på mig att komma tillbaka. Väl på skolan hade vi lektioner som vanligt. Slutade sen vid tio i tolv (y) Skit skönt! Åkte hem med bussen för att äta lite innan jag åkte iväg mot stallet. På bussen hem satt jag och Mysna och pratade och var allmänt flummiga xD lr ja jag var det iallafall, jag blir ju så när jag är väldigt trött xD Så jag blev ännu mera blondförklarad än vad jag brukar va (y) Aja riktigt roligt va det iallafall ;) När jag ahde kommit till stallet så tog jag in min lilla ponny skrutt från hagen och gjorde i ordning henne för ett pass dressyr på banan. Det gick ganska så bra i dag faktiskt. Det var bara endel som man skulle kunna vara lite nogrannare med men jag ställde inte så mycket krav i dag eftersom hon inte har gått så bra dom senaste dagarna. Banan var som ett enda lerhål så det blev inte så mycket träning på programet precis. Det tar vi på lördag ;) Det är tur att vi redan har ridit det 2 ggr innan, En gång på km och en gång på pay and ride. Sen har vi kört det lite ibland för att göra något lite annorlunda ;) När jag hade hoppat av så kollade jag hur lerig hon var...Jag kan ju säga att beskriva det som en gris som har hållit på med lera inte är rätt beskrivning. xD Sen är hon ju vit och det är inte det roligtaste när det är lerigt xD Men men, det är sånt man får leva med ;)
På torsdag och fredag har vi på allé studiedag ;D Superskönt! Så på torsdag sak jag följa med mysan och kolla när hon dansar och sen ska jag Mysan, Mathilda, Lovisa och Linnéa ha tjejkväll ;) Ska bli väldigt roligt! Sen efter det är det bara hem och ladda så mycket som möjligt inför KM! Hoppas jag kommer komma ihåg programet och att Willow är på sitt änglahumör och inte mcdonalds humöret! Bara att hålla tummarna ;)


Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback