Något att skriva

18:20:24 2010-09-28

Cause we are beautiful, No matter what they say

Nu kom jag på något att skriva om! tror jag iallafall ;) Vi har numera golv i köket och ungefär en tredjedels kök ;) det går lite frammåt! pappa har nyss börjat med att sätta upp överskåpen i köket och vi sa nog snart börja byta dörrar om jag inte har fattat det fel ;)Så det är ganska rörigt hemma nu men det blir ju bättre sen :) 
Willow ska rakas på fredag så att vi blir av med lite av lurvpälsen! ska bli skönt eftersom hon inte har fått så mycket vinterpäls än men blir ändå jätte svettig när vi rider.
Min lilla ponny är lite förkyld just nu också så vi ska ta det lugnt den här vecka och hålla tummarna så att hon blir bättre snart! 
På lördag sak jag och alla andra på allé gå i sklan. Det är nämligen öppet hus. Vi esteter ska spela och sjunga på olika ställen i skolan. jag och mina kompisar ska sjunga en låt ;) Vi ska snart också börja med lunch konsärerna. Kommer bli väldigt nervöst men det kommer nog gå bra. Det är bara att öva öva och öva ;)

<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback