The last song!

19:59:37 2010-09-04
Maby I will never be,
Who I was before...♥

Vaknade vid 9 i dag efter en rolig kväll med Mysan som slutade med massor av prat. Vi startade Mysans dator och kollade på prinsessan och grodan. Den är ganska bra faktiskt :) Sen bar det iväg till stallet. Tog in Willow för lite lydnadsövningar på banan. Gick jätte bra till en början och hon gjorde allt jag bad om, bakdelsvändning utna min hjälp med grimman utan bara med hjälp av knäckebröd. Jag sprang framför henne och tvärnitade, hon gjorde samma. Hon cirkusbugade och massor mer, men sen hade hon fått nog och började springa runt på banan utan att bry sig om mig som vile annat. jag kokade tillslut så Mysan som skulle ta lite kort fick hjälpa mig med henne för att jag inte skulle explodera. Vi gick tillslut tilbaka till stallet och Wilow fick sin havre och sen ut i hagen igen. Jag var lite fotograf åt Mysan också när hon löshoppade Bella. Det gick väldigt bra! Bella testade lite bara men annars så hoppade hon på som bara den! När My hade hoppat färdigt Bella så ringde jag till mamma och frågade om någon kunde komma och hämta mig i stalet men då hade pappa åkt till örebro men Johan så då var det bara att vänta. Så Mysan och jag gick in i huset och sov nästan i hennes säng för vi var så himla trötta! Fick lite massage också, väldigt skönt med tanke på att mina knutar har börjat komma tillbaka mer och mer nu...
Sen vid klockan 6 kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem så frågade jag mamma om vi kunde färga mitt hår i helgen eftersom vi har skolkort tisdag och fredag. Så vi åkte iväg till konsum och köpte hårfärg. Så nu sitter jag med färg i håret och väntar på att det ska bli dags att skölja ur den. Efter det ska jag nog äte och sen tänkte jag sätta mig och kolla på The last song! Jag älskar verkligen den filmen! Så då kommer det bli gråta av!
I morgon ska jag rida lite frihetsdressyr och plugga massor på samhällskunskapen. Vi har prov på tisdag i svensk politigt (y) Nu ska jag kila ner och äta.
Puss♥

Jag och Mysan igår, snodde bilden från hennes blogg, hoppas det var okej :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback