You bring the sun out

19:35:00 2010-09-15
Internet har varit lite cp nu dom senaste dagarna. Dom som är här och jobbar på nedervåningen gjorde något med internet så att det inte funkade -.- Dom har ladt isolering i hälften av rummen :) Mamma och pappa var också och beställde kök förut i dag :) Kommer bli super! Skolan i dag också. hade min första ''privat'' levktion i sång :) Riktigt roligt ! Mysan och jag sjunger tillsammans och vi fick låten You bring the sun out. Den va ganska bra faktiskt :) I morgon ska vi esteter spela upp låten som vi har jobbat med i mågra veckor nu. Men bara för klassen som tur är ;) Men den andra på öppet hus ska vi spela upp på skolan. Läskigt! Men det kommer nog gå ;) Jag och några av mina kompisar ska också sjunga och spela till låten jag och Mysan fick på musiken! Det ska bli jätte pirrigt! Om jag klarar det så kommer jag nog klara mycket sen hoppas jag ;) Åkte sen med bussen till stallet. Känns som att Mysan och jag hade lite fel samtalsämne för bussen. Det var lixom saker men pratar om när man är själv med sina kompisar xD Men det funkade ju nu iallafall, dom lever ju ;) Red sen ut i skogen med Mysan och Bella. Mycket rejs och galna hästar ;) Väldigt roligt ;) haha nej då, bara lite rejs ;) Fast det var fortfarande roligt (a) Willow ska få stå i morgon. Jag ska nämligen vara med Linnea då! Var så himla länge sen nu! Känns som evigheter! Vi ska nog hyra någon film eller nåt :) Tog lite kort när jag gick hem från bussen sen. Det var så himla fint vid solnedgången! Jag vill inte lägga in ´dom på Johans dator så dom kommer kanske upp en annan dag ;)
Nästa torsdag ska jag men Mysan och kolla när hon dansar ;) Roligt roligt!
nej nu måste jag hoppa in i dushen så att jag är färdig med allt innan idol börjar ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback