18/4

15:51:09 2011-04-18

I morse vaknade jag faktiskt vid 8! Det var svin varmt på mitt rum så jag kände att jag var tvungen att gå upp! Så jag gjorde mig i ordning och gick ut på långpromenad med Caesar. När vi kom hem hoppade jag i ridkläderna och åkte iväg till Tracy. Idag fick det bli lite lätt dressyr på utebanan. Vi red inte länge alls eftersom det har varit så himla varmt i dag! Men när vi var klara var både hon och jag inte så trevliga xD När jag hade släppt ut henne i hagen igen så åkte jag hem på moppen och kom hem redan vid 12!

I morgon tror jag vi ska rida ut en liten sväng så att jag hinner göra allt som ska göras innan mina tjejor kommer på kvällen ;)

Tillbaka till i dag. När jag kom hem hade Johan gjort mat så det var bara att sätta sig och äta. Efter det så hoppade jag in i duschen. Sen tog jag på mig bekini och la mig och solade på altanen i en timme ungefär. Det var så himla skönt även fast det var super varmt! Men efter en timme klarade jag inte att vara ute längre så då gick jag in. Så nu efter allt ajg har gjort har jag hamnat i min fotölj i mitt rum ;)

Resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt och städa xD Jag ska också se att allt finns hemma tills i morgon när jag ska baka innan de andra kommer :) Här är man flitig ;)

Nu ska jag fortsätta med att inte göra något alls ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback