Äntligen fredag!

17:30:55 2011-04-01
I morse hade jag sovmorgon som vanligt på fredagar. Ett väldigt skönt slut på veckan. Sen när jag kom till skolan så skulle jag gå upp till min ena klassföreståndare som vi också har i engelska. Men hon var hemma med sina barn som var sjuka. Så vi hade ingen engelska. Sen efter en timme var det dags för matte. Men då säger matte läraren att vi får gå och kolla på 2ornas lunch konsert. Så alla gick dit och kollade. Dom var super bra! En av dom som sjöng trodde man verkligen inte att han kunde sjuna så! Man jag rös!

Sen var det dags för lunch efter den utmattande jobbtiden. ;) Sen var det idrott då jag var i gymmet. De andra dansade men eftersom jag fick väldigt ont förra gången jag var med så fick jag vara i gymmet :) Efter idrotten vad det dags för tema. Då fick vi reda på vad vi fick på uppsatsen i samhäll/historia. Jag är inte nöjd! Jag fick godkännt men så som jag hade kämpat med den för att den skulle bli bra vilket jag tyckte den blev så är den faktiskt värd mer! Jag blev ganska så besviken på mig själv! Så jag måste göra ännu bättre nästa gång! För jag ska få mitt vg i samhällskunskap!

Efter att vi hade fått reda på betygen så var det bara att vänta tills bussen gick hem. Jag kom hem vid kvart över tre ungefär.

Ikväll ska jag bänka mig framför tv'n och kolla på vampire diaries :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka bestämma en låt jag ska sjunga på inså'n. Det är skit svårt att bestämma en själv! Men jag har en vecka till på mig som tur är :)

Puss♥



Jag vill ha somar! Slut på regn och ha varmt väder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback