Äntligen helg!

17:59:00 2011-04-29

Första och enda lektinonen i dag var engelska. Efter engelskan så var det dags att öva på valborgs låtarna som vi skulle sjunga på skolgården lite senare. När vi hade sjungit var det bara att åka hem ;) När jag kom hem bytte jag om så snabbt som möjligt för att sätta mig på moppen igen och åka ut till stallet och rida. Det var ju så varmt så vi skrittade bara en liten sväng men det blev varmt i alla fall! Hon var jätte stressad i stallet men när jag hade hoppat upp på henne så blev hon superlugn! Hon höll sig lugn under hela ridturen också så snacka om att hon fick berömm från min sida!  

När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen och nu sitter jag i min säng och är super trött! Så det är verkligen skönt att det är helg nu!

I morgon ska jag till Mysan och fira valborg så då sover jag kvar hos henne. Sen på söndagen ska jag väl plugga antar jag -.- Jag måste ta tag i det någon dag nu för jag orkar verkligen inte men det blir inte bättre om jag skjuter upp det!

Puss♥

Lilla Tracy!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback