Dag 27 - Den roligaste händelsen i ditt liv

15:48:55 2011-04-02
Hmm... det här kan ta ett tag att komma på. Det beror på om skojig alltså skratt händelse eller det bästa som har hänt... Jag kanske kan skriva om båda :)

Den bästa händelsen var nog den dagen när jag, mamma och pappa åkte ut till Esperud (stallet) och så skulle jag få kolla vilken häst jag skulle få rida och få kolla runt lite på gården. V skulle kolla på Willow som jag skulle få ta över när en annan tjej som red henne då skulle byta till storhäst.  Vi skulle också koll apå Sabina som jag skulle rida innan Willow sålänge. När vi skulle kolla på Willow så gick vi fram till hagen och då fick jag se en urgullig ponny som kollade på mig runt ett hörn. När jag hade ridit där i två månader så slutade tjejen som red Willow och då fick jag börja rida henne. De dagarna är dom bästa händelserna i mitt liv! Och många många fler med Willow efter det!

Jag skulle kunna skriva hur länge som helst om bara Willow men nu för att jag inte ska skriva så himla långt så ska jag börja skriva om den andra en skojig/skratt händelse.

För dom som inte är jätte jätte trötta tror jag inte det här är så himla kul men det var skit kul när det hände!

När jag och Sara K var i danmark med hennes familj så sov vi i samma säng i vardagsrummet för Johan och Emma ville inte göra det.
Vi var uppe ganska sent och såklart skrattade vi som bara denn. Då knakar min rygg och vi börjar asgarva. Vi skrattade nig i en halvtimme innan någon av oss fick ordentlig luft igen. Då frågar vi varandra vad vi skrattar för. Och då sa jag att min rygg knaka. Då sa Sara men det var ju inge kul och så börjar vi skratta ännu mer.
Klockan var väl 2-3 på natten någongång och vi väckte alla i huset! Inte snällt men det var skitkul!

Det var kanske inte så jätte kul för er men för oss kan ajg säga att det var skit kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback