Dåligt med rubrik

19:36:32 2011-04-03
Nu halvligger jag ner i min säng och väntar på att klockan ska bli så mycket så att jag kan gå och lägga mig. Jag har gjort klart allt som ska göras innan morgondagen plus att jag har hunnit kolla på en film. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Nu är det inte långt kvar till påsklovet! Det ska bli super skönt med lov! På tosdagen på lovet ska pappa åka och hämta farmor som ska vara hos oss över helgen. På fredagen ska vi fira mig så då kommer släkten. (stavas?) Sen på lödagen ska farmor hem igen och på söndagen ska vi åka till Lidköping och hälsa på Saras familj. Sen är det bara en dag kvar av lovet och sen är det skola igen. Men då är det bara 7 veckor kvar till sommarlov! Jag kan knappt fatta det! Innan sommarlovet kommer det hända massor med kul saker! Först i Maj så ska jag med Mysan och hennes familj till ullared. Sen så är det sags för estetveckor två veckor innan vi slutar. Musik hela dagrna som avslutas med en studentshow. Viket betyder att vi får gå i skolan en extra dag. men vi okmmer få kompledigt för det senare som tur är ;)

Nu ska jag hitta på något vettigt att göra ;) Jag jobade faktiskt matte förut så lite dktig har jag ändå varit ;)
Puss♥

 

Lika som bär ;) Det är faktiskt jag på båda så vi borde vara lite lika i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback