Det här med rubriker asså...

15:45:16 2011-04-26
I morse ringde klockan vid 20 över 5! Inte så jätte glad åt det men det var bara att häva sig upp och göra sig i ordning. När jag kom till skolan var första lektionen GeMu. Där gick vi igenom lite krångliga saker men om man tänker lite så tror jag att man ska fatta xD Sen är det ju bara det med att man ska kunna tänka också. Vilket jag inte är så jätte bra på när det gäller GeMun. Men bara man lyssnade så ska det nog gå :)
Sen var det lååång rast eftersom vi inte hade någon svenska. Efter det var det dags för historia. Den släpade sig som vanligt fram och man trodde aldrig att det skulle ta slut. Men tillslut så gjorde den det och då var det dags för lunch. Efter lunchen så var det samhäll. Vi fick sluta ungefär en halvtimme tidigare så vi hann med den tidigare bussen hem. Så jag var hemma vid kvart över 2! Väldigt skönt :)

Resten av veckan kommer så ut såhär ungefär om det inte blir några ändringar :)

Onsdag: Skola. Hem och byta om. Ta moppen till Mysan och vara fotograf. Hem. Plugga.

Torsdag: Skola. Hem. Byta om. Rida Tracy. Hem. Plugga.

Fredag: Skola. Hem. Träna.

Lördag: Gå ut och gå. sola. Åka till Mysan. Sova hos henne.

Söndag: Hem från Mysan. Plugga. Sola.


Ungefär så kommer min vecka se ut :) Veckan efter ska jag vara ledig på måndagen för att jag ska till läkare i karlskoga. Sen är det en vanlig vecka tills på fredagen då jag ska vara ledig igen för att åka till Ullared med Mysan och Madde :) Vi ska sova kvar så att vi slipper stressa så det blir fredag-lördag vi är där :)

Nu ska jag göra något vettigt ;)

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback