en dag kvar

17:59:40 2011-04-14
Nu är jag hemma efter att ha varit i stallet och ridit Tracy. Vilket gick jätte bra. Vi red ut en sväng och piggare 21 åring har jag nog aldrig ridit xD Men det går nog upp och ner det också :) När jag tänkte jobba henne lite i skritten i skogen ville hon bara trava istället så hon höll på och trippa lite i stället för att koncentrera sig på det jag ville men hon gick fint ändå! :)

I morse var jag skit trött och höll på att frysa ihjäl! Jag tror jag håller på att bli sjuk så jag är extra medveten om vart det gör ont! När jag håller på att bli sjuk blir jag alltid skit frusen och får ont i hela kroppen! Men o jag har tur så går det över snart :)

I morgon har vi tre lektioner i skolan så vi slutar vid ett om jag inte mins fel. Väldigt skönt! Efter skolan ska jag gymma och kolla på ett nytt vampire diaries avsnitt som kommer upp i kväll ;) Men såklart kommer det upp för sent för att jag ska kunna kolla på det innan jag lägger mig -.- Det är tur att jag kan kolla i morgon också :)

Sen är det ju lov efter skoldagen i morgon! I hela tio dagar! Det ska bli super skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha skitit ner mig i stallet ;)

Puss♥

Det här är Tracy :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback