En vecka kvar

17:33:47 2011-04-12

I morse gick ja gupp som vanligt och gjorde mig i ordning. Fast i stället för att gå till bussen satte jag mig på min kära moppe och åkte iväg ;) Lite smått kallt fortfarande men det funkar ;) Sen var det en vanlig dag. GeMu, Svenska, Historia, lunch och Samhällskunskap. Jag hann åka med halv tre bussen hem så jag var hemma vid tre.
När jag kom hem sen så böt jag kläder och åt lite och sen satte jag mig på moppen igen och körde mot gymmet. Jag var där i ungefär en timma innan jag åkte hem igen. I dag sprang jag lite igen och den här gången gjorde det inte lika ont i knäna men ja gvar nära på att dö i stället! xD Så jäkla jobbigt! Men jag sprang i alla fall vilket jag är stolt över!

Nästa vecka smäller det! Jag blir hela 17 år den 19! Jag kan knappt fatta det xD Den 19 ska ajg också ha tjejkväll vilket jag har nämnt tidigare. Sen på torsdagen kommer farmor till oss och hon ska stanna tills på lördagen tror jag :) På torsdagen ska jag också rida Tracy och så ska nog mysan med så ni kanske får se lite kort ;) Sen på fredagen kommer släckten hit och firar mig :) På söndagen ska hela familjen förmodligen åka till Lidköping och träffa Saras familj :) Det blir en rilig vecka :) Mitt i allt ihop det där ska jag också försöka trycka in att åka till gymmet också ;) Hur nu det ska gå, Men jag hittar nog på något ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska öva inför insån i morgon :) Sen ska ajg försöka lägga mig tidigt så att jag inte kommer vara så himla trött i morgon! Jag hatar att vara trött! Vilket jag är nästan hela tiden xD

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback