14:11:39 2011-04-23
Well, I've been afraid of changing 'cause I built my life around you


I morse gick jag upp vid nio och gjorde mig i ordning. När jag var klar åkte jag bort till stallet och tog in Tracy. Sen gjorde jag i ordning henne för en tur i skogen med Johanna och hennes ponny :) Vi var ute och red i lite mer än en timme :) Det var kul att rida med någon från stallet och lära sig lite nya vägar ;) Tracy skötte sig jätte bra! Hon var inte alls lika tittig som hon brukar vara och hon var heller inte lika het i traven.
Nästa torsdag när jag ska rida henne igen så ska jag nog rida lite dressyr antingen i paddocken eler i ridhuset. Det blir antagligen i ridhuset för hon var lugnare och mer konsentrerad att rida där :)

Nu ska jag fixa mina naglar och komma på vad jag ska ha på mig när vi åker till Sara i morgon :) Det är svårt det där! Jag har lättare för att bestämma mig på morgonen vad jag ska ha på mig om jag har lagt fram kläder dagen innan :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback