Fan

11:03:39 2011-04-20
I dag blir en riktig hemma dag. Jag har så himla ont i magen så det är jobbigt att göra en massa saker som jag borde göra -.-

Igår blev en bra dag :) Jag fick massa paket och grattis hälsningar :)

Det jag fick var:
Träbokstäver som man kan sätta på väggen. Dream stod det.
En ny spegel.
Ett örgott till kudden som det står jag är en riktig sömntuta på, det passar verkligen in!
En ljusstake som liknar en uggla, riktigt söt!
Ljus.
En till ljusstake.
En bok.
Ett armband.
Shampo.

Sen tror jag inte det var någe mer :) Så jag är nöjd med dagen och det jag fick ;)

Senare kom Mysan och Lotta till mig på tjejkväll :) Det var ett tag sen nu så det var väldigt roligt :)

Nu ska jag kolla på en film som jag förmodligen ska göra resten av dagen -.- Jag kan ju inte göra något annat eftersom jag knappt kan röra mig -.-

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback