Fredag

12:28:45 2011-04-22
I morse vaknade jag vid halv 10. Jag gick motvilligt upp och åt frukost och gjorde mig sen i ordning. När jag var klar med det så en har jag bara kollat på ett nytt vampire diaries avsnitt. Sen har jag faktiskt inte gjort något mer. Jag funderar på om jag ska göra lite läxor när jag ändå känner att jag har tid.

Idag har jag faktiskt klänning på mig för första gången i år! Visst jag har leggins under men det är en klänning i alla fall! Då känns det verkligen som att den är vår och snart sommar! Aväe fast när man kollar ut ibland ser att det fortfarande är lite grått xD Men det är sånt man får leva med. Man får i stället kolla på de gröna bladen som börjar komma fram. Och kolla på alla blommor! Väldigt härligt!

Nu ska jag göra lite plugg ;)

Puss♥


I kinda like it. Thanks!

2012-01-05 // 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback