Godnatt

21:52:24 2011-04-18
Nu är klockan inte så jätte muycket men jag är så himla trött! Jag vaknade ju vid 8 i morse så det kan ha att göra med det ;) Så jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig! Men jag ska upp halv nio i morgon för att hinna. Även fast jag inte ska göra så mycket! Jag ska först göra mig i ordning. Sen åka och rida. Sen duscha. Sen göra kladdkaka och sen kommer det vara dags att hämta Lotta :) Det känns som att det är jätte mycket men allt det kommer nog inte ta längre tid än till tre! Jag vet att jag är lite knäpp men det är sånt man får ta när man är kompis med mig ;)

Nu tror jag att jag ska byta mitt täcke mot ett tunnare så att jag inte kommer få värmeslag i natt!

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback