Helg!

17:18:21 2011-04-08
Äntligen är det fredag! Så himla skönt!

I dag var det en väldigt slapp dag i skolan! Först film sen matte och Lotta och jag slog till stort och gjorde hela två tal! Sen var det ett prov som var klart ganska snabbt så vi slutade kvart över tolv! Så jag åkte med bussen halt t vå hem.
När jag kom hem bytte jag om och hoppade på cykeln och styrde mot gymmet. När jag hade börjat cykla så började det hagla -.- Och sen på hem vägen var det motvind och backar hela vägen! -.- Jag gymmade i en timme innan jag var jätte trött xD Jag sprang i dag på löpbandet! Visst det var bara i två-tre minuter men jag sprang! Knäna skrek men jag gjorde det! Jag är jätte stolt (a)

I kväll ska jag abra ta det lugnt och inte gå och lägga mig för sent eftersom jag ska rida i morgon :) Jag blir jätte nervös så fort man nämner det xD Just det att ägaren ska kolla och jag har aldrig träffat varken henne eller hästen innan, men det kommer nog gå bra :) Det hoppas jag i alla fall ;) Jag vet inte vilken tid jag ska rida än, vi skulle höras i morgon :) Men jag tror det blir runt tolv ett någon gång :)

De här låtarna väljer jag mellan till insån nu:

Chris Medina - What Are Words


Beautiful - Bethany Dillon


Båda är jätte bra så nu börjar jag få svårt att välja! Men att ha gått från 20 till 2 är gansak bra ;) Jag har några dagar till innan jag ska ha bestämmt mig :)

Puss

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-10-07 // 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback