Hos Mysan

22:45:44 2011-04-30
I morse vaknade jag av att grannens ungar lekte och tjoade i deras trädgård. Jag sover ju med öppet fönster så då hörs det ganska väl in. Jag blev skitsur och tyckte att de kunde hålla tyst när klockan inte var så mycket. Sen kollade jag på klockan. Klockan var då halv elva så jag kände mig lite elak när jag hade velat att dom skulle hålla tyst xD När jag hade gjort mig i ordning så gick jag en sväng med Caesar i linne och skjorts i hopp om att få lite färg någon gång! När jag fortfarande inte hade blivit det minsta röd när jag kom hem så tog jag på mig bekini och la mig och solade i trädgården. Efter 40 minuter ungefär så gick solen i moln och det blev svinkallt så då gick jag in och tog en dusch. När jag hade duschat och gjort mig i ordning för att åka till Mysan så kom grannarna in på fika.
Vid halv fem ungefär åkte jag till Mysan. När jag kom fram hos henne så satt vi på hennes rum ett tag innan det var dags att äta smörgåstårta som Madde hade gjort. Efter det gick vi mot Mysans moppe och åkte bort till majbrasan. Vi var där tills för några minuter sen.
Så nu ska vi ta det lugnt och bara kolla på film ;) Nu fick jag iris halvt om halvt i knät vilket jag inte har något emot ;) Hon var så rädd för fyrverkerierna så hon fick vara i sängen med oss ;) Hon har nog inget emot det hon heller ;)
Nu ska vi kolla på film ;)
Puss♥
Lilla Iris :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback