Hundprat

20:07:15 2011-04-10

Jag vill så gärna ha en liten valp! Dom är hur söta som helst! Jag ska nog skaffa en när jag har flyttat hemmifrån för nu har jag ju Caesar :) Vi fick aldrig ha honom som "riktig" valp eftersom vi köpte honom när han var fyra månader och då var han redan ganska stor!

Här har vi haft honom i några månader så jag tror att han är ungefär ett halvår på den här bilden! Och som ni ser, redan ganska stor!
 

Men innan jag skaffar en hund ska jag få ett bra jobb och vara klar med utbildningen! Jag måste också veta att jag hinner ta hand om en hund! Dom är ju inget man bara kan låta vara precis!

Men jag vet att jag kommer skaffa en hund när jag har blivit stor! Ekker större i alla fall ;)









Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback