I don't mind

20:20:43 2011-04-27
I morse vaknade jag alldeles för sent! En halvtimme efter att jag egentligen skulle ha gått upp -.- Så jag stressade som fan och ändå fick jag sitta och vänta på att det skulle bli dags att åka -.- Visseligen så sminkade jag mig inte och satte bara upp håret i en slarvig toffs xD

När jag kom till skolan var det kör. Vi övade på låtarna till på fredag då vi ska sjunga på skolgården ;) Sen var det ensamble. Vi övade på båda låtarna inför lunchkonserten, de går ganska bra nu men det är lite saker som ska finslipas :) Sen var det inså. Jag vågade ta i den här gången ! Det kändes ganska bra faktiskt :) Jag sjöng What are words med chris medina :) Nästa gång ska alla som har sång i årskurs ett ha en sång lektion tillsammans. Får väl se hur det går. Men jag ska försöka tänka bort dom som jag brukar göra när Lotta och Frida lyssnar :) Så jag hoppas att det kommer gå! xD

Efter skolan följde jag med Mysan hem för att vara lite fotograf ;) Det blev ju en del bilder! Hon red både Nova och Roxane :) Båda gick det väldigt bra att rida :) Speciellt Roxane! Dom har kommit väldigt långt sen hon fick ordning på ryggen. Det är en väldig skillnad på henne!

I morgon är det min tur att rida :) Jag ska ha Tracy både torsdag och fredag. Roligt :) I morgon tror jag att jag ska rida dressyr och på fredag rida ut och lite dressyr :) Så får vi se hur det går. Jag känner ju henne inte då jätte bra än. Men det är bara att lära känna. Men jag vet ju inte om jag ska rida henne när hon har flyttat hem igen. Så jag vet inte hur mycket jag får fästa mig vid henne. Men vi får se :) Nästa torsdag ska i alla fall Mysan med och ta lite kort som såklart kommer upp här ;) Det ska bli kul att själv få se hur det ser ut! Jag ser ju bara från ryggen vilket inte är så jätte lätt att se helheten från xD

Nu ska ajg fixa i ording lite inför i morgon :)

Puss♥


En liten bild på Willows ben ;) Den här bilden togs väl vid halv tolv på kvällen xD Det var svin varmt på dagen så jag hade inte tänkt att rida men sen när jag kom till stallet för att vara med Mysan så fick jag världens lust att rida så vi tog fram lite hinder och red lite smått dressyr/hoppning barbacka. Det var ett av de mysigase sakerna jag har varit med om! Speciellt när det gick så bra som det gjorde också!♥







Det blev mer än en bild men just nu saknar jag Willow super mycket så det får ni stå ut med! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback